Menu Zoeken

DuPho sluit zich aan bij jubileumeditie Embassy of Dutch Creativity

Het samenwerkingsverband tussen ADCN, Dutch Digital Agencies, IAA Nederland, Orange Lions, Dutch Digital Design en VEA is voor dit jubileumjaar uitgebreid met DuPho om dit jaar wederom hun krachten te bundelen om Nederlandse topcreativiteit te promoten tijdens het Cannes Lions Festival.

Nederland

Vorig jaar deden 35+ bureaus mee als ‘Ambassadeur’, die aan de hand van criteria geselecteerd werden als de allerbeste representanten van de Nederlandse creativiteit: reclame, digital, design, audio en film. Daarnaast ondersteunden ongeveer een gelijk aantal Partners het project, waar +400 internationale gasten op af kwamen. Ook dit jaar is de missie om Nederlandse partijen te verbinden aan internationale partners, talenten en media - maar ook aan elkaar. En om Nederlandse creativiteit te vieren met een internationaal publiek, waar Nederland gepromoot wordt als de plek voor talent, partners en creatieve business.

Kyra Roest (Adbusiness.Amsterdam):
“Door de uitbreiding qua samenwerking met DuPho hebben we weer een extra dimensie toegevoegd aan de Embassy of Dutch Creativity.”

Suzanne Henning, directeur bij DuPho, voegt daaraan toe: 'Cannes is voor ons een prachtig moment om het werk van de Nederlandse professionele fotografen internationaal te presenteren met een selectie van de winnaars van de SO Award.'

Beach locatie en programma

Net zoals de afgelopen jaren heeft de Embassy of Dutch Creativity een prominente plek tussen partijen als Google, Facebook en Spotify. De locatie waar ook het Jonge Honden feest plaatsvindt op de dinsdagavond en Sizzer & muziek partners op de donderdagavond.