Menu Zoeken

Kerncompetentie 3/7: Relatie met de klant

3.png

Leer hoe je een pro-actieve relatie met je klanten opbouwt.

 

Programma

Een goede relatie met de opdrachtgever vraagt om inzicht, inlevingsvermogen, niet-aflatende aandacht, planmatig gegevensbeheer en het diepgewortelde besef dat er uiteindelijk zaken moeten worden gedaan. 

Opdrachtgevers verwachten vooral een pro-actieve opstelling. Feitelijk zou je eerder dan de klant zelf moeten weten wat hij de komende periode wil gaan doen. Hoe ga je het gesprek daarover op een constructieve manier aan? Zijn er kansen een project te verbreden, verdiepen of vergroten? Wat is daar aan de klantzijde aan inzet en middelen voor nodig? Wie zitten er aan de andere kant van de tafel, wat zijn hun belangrijkste issues en hoe zijn de krachten verdeeld? Bij voorkeur bouw je een relatie op die minder projectgericht en dus structureler is. 

Tijdens deze training komen de volgende zaken aan bod:

  • Wat wil de klant, werkelijk?
  • Leren discussiëren over een briefing
  • Hoe geef ik goed aan wat ik nodig heb om tot goed werk te komen?
  • Het belang van goede klantbehandeling en klantrelaties
  • Zorgen voor een goede afstemming met de klant
  • Hoe zit de organisatie van de klant er uit en wat voor belangen spelen er?
  • Het verbeteren van de klantrelatie, zodat meer rendement gemaakt kan worden
  • Nieuwe projecten of ideeën pitchen

Trainer

Deze training wordt verzorgd door Ernst van Dijk van GIFT. GIFT heeft ruimschootse ervaring op het gebied van training, coaching en advies binnen de creatieve sector.

Kosten

DuPho-leden: 175 euro per persoon, per trainingsdag.
Niet-leden: 210 euro  per persoon, per trainingsdag.

De bedragen zijn exclusief btw en transactiekosten.
Catering (lunch) en benodigde materialen zijn bij de kosten inbegrepen.

Datum: 13 April 2018
Tijd: 09:30 - 17:00
Locatie : BNO, WG Plein 600, Amsterdam
Ledenprijs: 175 euro
Contact : Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.