Menu Zoeken

DuPho met vier fotografen op handelsmissie naar Cannes Lions

DuPho gaat met vier Nederlandse fotografen op handelsmissie naar het International Festival of Creativity: Cannes Lions. SO 2019 genomineerden Wendelien Daan, Mark Engelen, Frank Ruiter én de fotograaf des Vaderlands Jan Dirk van der Burg zullen naar Cannes afreizen om de Nederlandse fotografie te vertegenwoordigen en te netwerken met de internationale creatieve industrie.

Netwerklunch en expositie

Op dinsdag 18 juni organiseren we een netwerklunch voor deze drie SO 2019 genomineerden en zal de Fotograaf des Vaderlands een optreden verzorgen.
Het werk van tien SO genomineerden zal gedurende het festival te zien zijn in de strandtent Longbeach. Een mooie kans om zo de Nederlandse fotografie Internationaal op de kaart te zetten. 

Embassy of Dutch Creativity

Het samenwerkingsverband tussen ADCN, Dutch Digital Agencies, IAA Nederland, Orange Lions, Dutch Digital Design en VEA is voor dit jubileumjaar uitgebreid met DuPho om dit jaar wederom hun krachten te bundelen om Nederlandse topcreativiteit te promoten tijdens het Cannes Lions Festival. Net zoals de afgelopen jaren heeft de Embassy of Dutch Creativity een prominente plek tussen partijen als Google, Facebook en Spotify. De locatie waar ook het Jonge Honden feest plaatsvindt op de dinsdagavond en Sizzer & muziek partners op de donderdagavond.

Meer over de Embassy of Dutch Creativity lees je hier.